//

OGM > HAR/FAR n°40 - edito

30 de deceme de 2007

dddd

Entà aver informacions sus la cauma de la hami entà un Moratòri suus OGM : http://grevedelafaim-moratoire-ogm.org/
Entà en saver mei suu projetc de lei suu OGM : http://www.stop-ogm.org/

Projet de loi OGM : mobilisation générale : las informacions entà participar : http://blog.greenpeace.fr/ogm

telecargar Acrobat ReaderRapport Greenpeace : la bombe OGM

tornar ensús

 

AAP > HAR/FAR n°40 - edito

30 de deceme de 2007

Har/Far n°40 - Deceme de 2007EDITO - HAR/FAR n°40 - La Revista de l'Occitània qui bolèga - Non, Har/Far n'a pas desapareishut ! Qu’ei de mau sortir regularament la revista de l'Occitània qui bolèga, que s'i èm escaduts totun, tardièrs, que ns'excusam. Tà'ns redemir que'vs perpausam quauques dias arron aqueth n°40, lo n°41 qui ei lo calendari de 2008 d'Anaram au Patac.

Lo mouvement revolucionari de l'esquèrra occitana que contunha, dab los sons mejans, lo son tribalh organizacionau e teoric entà har créisher lo sentit sociau e occitan e bastir la societat de doman.

Cap a las mancas e au miserabilisme de l'esquèrra francesa, que contunha de referà's aus mites de la Republica francesa qui n'estó quasi pas jamei progressista, lo mouvement revolucionari occitan qu'a per objectiu mauaisit e ambiciós, mes tanben estimulant, la respnsabilitat de proposar alternativas a las agressions capitalistas e nacionalistas deu govèrn francés mes tanben a las causidas neoliberalas e imperialistas europencas ...seguida

au somari :

Edito
Pas de capitulation ni de défaitisme face à l'offensive capitaliste
Ecologia governamentau ?
Alça't 2007 : rencontres méditérranéennes en Catalogne
Anaram Au Patac tanben es antimonarquista !
País Basco : n'i a pas arren que cambia
Pasquale Paoli
Regüelta : un mouvement indépendantiste et socialiste cantabre
Partenariat avec les éditions Gatuzain

tornar ensús

 

Estat francés > ensenhament - privatizacion de las universitats

30 de deceme de 2007

AAPQue hè mei de tres setmanas que l@s estudiant(a)s e's mobilizan contra la « lei tà las libertats e responsabilitats de las universitats ». Aquesta lei que va en lo sens d'ua ataca generau deus servicis publics. En véner las universitats aus interès privats, en introdusir ua fòrma de seleccion a l'entrada dab la procedura de « preinscripcion », en botar en plaça ua concurréncia exacerbada enter las universitats e en ahortir la precaritat deu personau universitari, lo governament que's vòu clarament transformar las universitats de l'Estat francés en facs a l'anglo-saxona, dab las consequéncias qui coneishem: exclusion de hèit de las classas populars, barradura de las facs las « mensh competitivas » ...seguida

tornar ensús

 

AAP > cultura - seradas cantas

deceme de 2007

Clicatz entà d'agranir
   

tornar ensús

 

Estat francés > "justícia" - comunicat de premsa

17 de deceme de 2007

Yvan COLONNA. Le droit à la présomption d´innocence - « Toute personne accusée d´un acte délictueux est présumée innocente jusqu´à ce que sa culpabilité ait été légalement établie au cours d´un procès public… »
Tel est l´article 11 de la Déclaration universelle des droits de l´homme qui énonce la présomption d´innocence.
Qu´en est-il pour Yvan Colonna du respect de ce droit fondamental ?
Depuis plusieurs années, cet homme est publiquement dénoncé comme étant l´assassin du préfet Érignac, alors même qu´il a toujours clamé son innocence. Tout a été mis en œuvre pour qu´il soit condamné avant d´être jugé.
Mais peut-on, parce que l´affaire est grave, abdiquer ainsi l´état de droit ?
Peut-on accepter que cette gravité pèse de tout son poids dans la balance de la justice au détriment de la sérénité et de l´équité ?
Nous, signataires, n´oublions rien de l´affaire Baudis et du procès d´Outreau.
Nous gardons en mémoire le procès en appel de Jean Castela et Vincent Andriuzzi.
Ces autres affaires judiciaires nous rappellent que l´emballement médiatique et l´écrasement du doute par la raison d´Etat sont des symptômes annonciateurs d´une mauvaise justice.
Nous ne pouvons admettre que la Justice soit rendue au nom des citoyens, c´est-à-dire en notre nom, dans de telles conditions.

Pour Yvan Colonna comme pour tout autre accusé nous demandons le retour à la normalité judiciaire. Nous demandons une justice équitable.

Entà ne saber mei e signar la peticion de sosten : www.yvan-colonna.com

tornar ensús

 

Estat francés > "justícia" - comunicat de premsa

8 de deceme de 2007

La Préfecture de la Haute Garonne bafoue le secret professionnel des fonctionnaires et agents publics et le droit au respect de la vie privée et renforce l’organisation de la chasse aux étrangers - Une note interne fait apparaître que, sous prétexte de "lutte contre les fraudes", la Préfecture de la Haute-Garonne tente actuellement de mettre en place, dans le plus grand secret et dans le mépris du secret professionnel des fonctionnaires et du droit des citoyens au respect de leur vie privée, un système d'échange d'informations entre tous les services administratifs et de dénonciation aux services de police et de gendarmerie par l'ensemble des fonctionnaires et agents des services publics du département.
Sous l'égide de la Direction de la réglementation et des libertés publiques de la Préfecture de la Haute-Garonne, est mis en place un "groupe de référents départementaux et des organismes sociaux en matière de lutte contre les fraudes à l'identité". Des agents "référents" de la CPAM, de l'URSSAF, de la CAF, des services fiscaux, des ASSEDIC, de l'ANPE, de la CRAM, de la DTEFP, de la DDASS, de l'ANAEM devront participer à une formation organisée par la Police de l'Air et des Frontières (PAF) ...suite

tornar ensús

 

OGM > peticion

22 de noveme de 2007

dddd

l'UNAF (Union Nationale de l'Apiculture Française) lance une pétition pour un moratoire sur les OGM, en ligne à cette adresse : http://www.ogmabeille.net/ Le collectif des faucheurs volontaires. Le texte de la pétition : Depuis la nuit des temps, les produits de la ruche régalent le palais de ceux qui les consomment et contribuent à leur bien être. Il n’est pas concevable de priver les générations futures de tels bienfaits. De plus, indispensable à la reproduction de nombreuses plantes sauvages et cultivées, l’abeille est garante du maintien de la biodiversité et de la variété de notre alimentation. Or, la culture de plantes OGM en plein champs porterait un coup fatal à l’abeille et à l’apiculture. Une loi sur les OGM sera prochainement soumise au vote du parlement. L’apiculture peut être mise en péril si cette loi ne la prend pas en compte ...suite

tornar ensús

 

OGM > peticion

22 de noveme de 2007

dddd URGENT ! Appel de la Fondation Sciences Citoyennes à la signature de deux pétitions pour des chercheurs engagés ! - La Fondation Sciences Citoyennes soutient la liberté d'expression et de débat dans le monde scientifique, l'appui aux lanceurs d'alerte et le développement de controverses publiques et de "forums hybrides" sur les enjeux à forte technicité scientifique. Loin des peurs frileuses des interventions du public et des logiques technocratiques, le pluralisme et la controverse sont la source non seulement d'une meilleure exploration des mondes possibles et, partant, de meilleures décisions, mais aussi d'une appropriation active des connaissances scientifiques par le public ...suite

tornar ensús

 

Occitània antifascista > manif a Bordèu

17 de deceme de 2007

Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
   

tornar ensús

 

Euskal Herria > Manif proBatasuna de Bordèu

14 de noveme de 2007

Clicatz entà d'agranir Manifestacion de sosten a Batasuna - Acamp davant lo consolat espanhòu de Bordèu a l'aperet de AAP Gasconha Nòrd, LCR 33, AC Gironde e CNT Aquitaine. Article pareishut en Sud-Ouest.

tornar ensús

 

Castilla > Anti fascisme - comunicat de AAP

13 de noveme de 2007

Assassinat d'un joen antifascista - Anaram Au Patac movement de l'esquèrra revolucionària occitana denóncia l’assassinat de Carlos, un joen antifascista castelhan de 16 ans dins una estacion de metro de Madrid.
Mentre que l’Estat espanhòu inculpa joens catalans pr’amor de s’exprimir lo reget deu sistèma en cremar fòto deu Rei, illegaliza un partit politic com Batasuna, criminaliza la joenessa entièra qui luta, que sia basca, catalana , castelhana… o enqüèra antifascista, n’ic chepica pas briga de legitimizar manifestacions fascistas.
En efèit, la manifestacion deus joens de democracia nacionau (DNJ, partit d’estrema dreita radicau espanhòu, deus violents) dont l’aperet èra « contra lo racisme espanhòu, contra l'imigracion » èra ua manifestacion legau, es a díser tolerada e autorizada per l’Estat espanhòu qui's non sembla pas aver tornat la pagina franquista…
De mei, desempuish ja quauques temps las atacas racistas e fascistas se hèden de mei en mei regularas e numerosas en l’Estat espanhòu, mès lo govèrn, eth, non se bolega pas briga…
Au marge d’aquera manifestacion dins lo metro, joens antifascistas furen agredits per fascistas suu camin de la manifestacion. Mantuns antifascistas furen nafrats e un d’eths fut assassinat peu còp de cotèth d’un fascista. Carlos, qui n’avèva pas sonque 16 ans es mòrt pr’amor deu fascisme mès tanben pr’amor de la navèra pèca deu govèrn espanhòu ...seguida

tornar ensús

 

OGM > pegasolets e quessòts

17 de noveme de 2007

 
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
 
   

Lo Collectiu Biarn entà un Moratòri suus OGM, qui AAP Biarn ei sòci, qu'a editat pegasolets e quessòts.
Que'us podetz comandar au Collectiu en passar per AAP Biarn e Nacionau.

Los pegasolets que hèn 7,5 x 4,5 cm.
0,50 euro lo paquetòt de 4 diferents + ua envelòpa au vòste nom timbrada a 0,54 euro.
Que podetz pagar dab sagèth.

Los quessòts que son venuts 10 euro cadun.
Las talhas : S, M, L e XL.
Avisatz-ve, los XL que son hèra grans !

tornar ensús

 

Estat francés > retiradas - vidèo

17 de noveme de 2007

 

tornar ensús

 

Catalunya > "justícia" - comunicat de AAP

13 de noveme de 2007

Anaram Au Patac tanben qu'es antimonarquista !!! - La cremada simbolica d'ua fotografia deu monarca espanhòu a Girona qu’a balhat lòc a ua reaccion de las pègas de la dreta espanhòla. Segur, ni l'Enric Stern ni lo Jaume Roure ne s’avèvan pas imaginat la farfalha qui's debanèsse peu torn d'aqueste exercici de libertat individuau e d’expression collectiva.
Ja que son un vintenat de personas citadas tà declarar davant los jutges de l’Audiéncia Nacionau Espanhòla. Un deus inculpats que's limitè a har lo son tribalh de fotografe, los autes que's solidarizèn dab los dus acusats en cremar a cara descobèrta imatges deu rei Juan Carlos de Borbon. ...seguida

tornar ensús

 

Occitània > Solidaritat dab Batasuna - comunicat de premsa

12 de noveme de 2007

Liberté pour les militant(e)s de Batasuna - A l'approche des élections législatives dans l'Etat espagnol, de nombreuses arrestations de militant(e)s de mouvement publics ont eu lieu en Pays Basque ces derniers temps, avec comme point d'orgue l'arrestation, sous couvert d'anti-terrorisme, d'une partie de la direction de Batasuna.
Nous tenons à réaffirmer notre attachement aux libertés démocratiques fondamentales que sont la liberté de réunion, d'expression et d'organisation, en ce sens :
- Nous condamnons l'interdiction du parti Batasuna
- Nous demandons que les militant(e)s incarcéré(e)s soient relaché(e)s et qu'il soit mis fin aux lois d'exception érigées sous couvert d'anti terrorisme car elles menacent gravement les libertés collectives et individuelles.
- Nous demandons le rapprochement des prisonniers basques par leur retour au Pays Basque.

Rassemblement devant le consulat d’Espagne de Bordèu

14 novembre à 18 h
1, rue Notre-Dame
(angle du cours Xavier Arnozan, entre le jardin public et les quais)

tornar ensús

 

Estat francés > Solidaritat dab Naïma ! - comunicat de la FSE

9 de noveme de 2007

Communiqué de la FSE : Solidarité avec Naïma - La FSE apporte sa totale solidarité à Naïma, syndicaliste étudiante de l'AGEN.
En janvier 2006, Naïma, militante de l'Association Générale des Etudiants de Nanterre, a été exclue pour deux ans de l'université, par jugement du conseil de discipline. Il s'agit là d'une sanction brutale, rarissime et illégitime.
Elle paie son engagement syndical contre les discriminations, les expulsions locatives à la cité-U de Nanterre, et sa participation active à la lutte contre le CPE et la LEC.
Elle s'est aussi mobilisée contre l'arsenal répressif et le dispositif sécuritaire déployés dans sa fac (vidéosurveillance, interventions policières et recours à des vigiles privés munis de gaz lacrymogènes et de matraques).
Aujourd'hui, l'Université de Nanterre poursuit Naïma devant le tribunal Correctionnel. Elle risque jusqu'à 3 ans de prison ferme et 45000 euros d'amende.
Son procès aura lieu le 30 novembre 2007 à 13h30.
Le choix d'une telle sanction en conseil de discipline et de la poursuivre en justice relève de l'acharnement. Ces manœuvres n'ont qu'un but : isoler, inquiéter, diviser et réprimer les militants syndicaux combattifs.
Non à la criminalisation des syndicalistes étudiants et de tous ceux qui luttent!

Solidarité avec Naïma !

Nous exigeons sa réintégration à l'université de Nanterre et l'arrêt des poursuites à son encontre !

tornar ensús

 

Euskal Herria > Autonomia ! - aperet a manifestar

9 de noveme de 2007

Clicatz entà d'agranirMomentu politiko berezi batean gaude. Estadu mailan, Nicolas Sarkozy podererat heldu denetik, frantses gobernuak, nazio identitateen “arazoak” bere lan-gaien artean kokatua du : Polinesia, Kortsika, DOM-TOM…

Euskal Herriari begira, Estatu frantsesa estrategi errepresibo gogorrean sartua da. Maila politikoan, betiko ukapen eta estatu-quo jarreran tematua dugu eta Euskal Herria 2020 protokoloaren negoziazioaren azken txandan sartuak garelarik, Ipar Euskal Herriaren onarpen instituzional baten ezinbestekotasuna ukatzea helburu duten bideei urte luzetarako segimendua emateko asmotan daukagu Pariseko gobernua. Atzo Euskal Herria 2010, egun Euskal Herria 2020, eta bihar Euskal Herria 2030… : noiz arte !?!...

Bada garaia, Euskal Herria badela onar dezaten. Onarpen hau, Europa osoan, geroari erantzuteko egokitzat jotzen diren egitura politiko-instituzionalen bitartez gauzatu daiteke. Hain xuxen ere, Estatu frantsesak Europako tokiko Autonomiaren Karta aurten berretsi duelarik, ozenki adierazi nahi diogu : Euskal Herria onartu ! : AUTONOMIA !!!

Nous nous situons à un moment politique particulier. Depuis l’arrivée de Nicolas Sarkozy à l’Elysée, le gouvernement français a inscrit parmi ses thémes de travail les “problèmes” liés aux identités nationales : Polynésie, Corse, DOM-TOM…

Pour ce qui est du Pays Basque, l’Etat français est engagé dans une stratégie répressive tous azimuts. Au niveau politique, il maintient le statu-quo autour d’une position de négation totale du Pays Basque. Le pouvoir parisien a l’intention de faire durer le plus longtemps possible une logique qui consiste à justifier le refus d’une reconnaissance institutionnelle du Pays Basque de quelque niveau qu’elle soit par le biais de procédures comme Pays Basque 2020 dont la négociation devrait rapidement aboutir. Hier, Pays Basque 2010, aujourd’hui Pays Basque 2020, demain Pays Basque 2030... : jusqu’à quand !?!...

Il est temps que Paris reconnaisse qu’Euskal Herria existe. Cette reconnaissance doit nous doter de structures institutionnelles considérées en Europe comme ayant de l’avenir. L’Etat français venant cette année de ratifier la Charte européenne de l’Autonomie locale, nous lui adressons un message simple : Admettez que le Pays Basque existe ! : AUTONOMIA !!!

Lehen deitzaileak : ABRISKETA Haizpea, AOIZ Floren, ALBIZU Xabier, AMESTOY Battitta, ARZALLUS Amets, CAZARE Nat, COLINA Sustrai, DIRASSAR Jean Michel, DUBOIS Maite, DUHALDE Anje, ERKIZIA Tasio, ELIZONDO Benat, ESPIL Benat, ETXEBEHERE Graxi, ETXEBERRIA Ixabel, ETXEPARE Mattin, FLEURY Fantxoa, GOROSTIAGA Koldo, GOIENETXE Maite, IRIART Jean-Do, LACO Mirentxu, LARRALDE Xabi, LASA Onintza, LASCARAY Panpi, LOPEPE Anita, MARTIN Aurore, MOUGABURE Yon, OSTOLAZA Ihintza, PAGOLA Manex, ROUGET Clara, TORRE Miguel, URRUTIA Patxi...

tornar ensús

 

Occitània > AAP - serada iròlas

8 de noveme de 2007

Clicatz entà d'agranir

tornar ensús

 

Occitània > OGM - conferéncia deu 5 d'octobre

2 de noveme de 2007

Lo 5 d'octobre passat, lo Collectiu Biarn entà un Moratòri suus OGM qu'organizè ua conferéncia taus OGM.
AAP Biarn qu'ei tà grana partida a l'encausa d'aqueth collectiu e que s'i participa activament desempuish la vaduda au mes de heurèr de 2007.
L'idea de la conferéncia deu 5 d'octobre qu'èra de hicar dens lo medish lòc e au medish moment monde entà e monde contra los OGM. Atau, que podom aver los arguments deus uns e deus autes au medish temps.
Aquera iniciativa qu'estó ua escaduda, mei de 800 personas que viengón.

Ua vidèo qu'estó realizada, que la podetz espiar aciu, en 9 partidas. Aqueras partidas que seràn hicadas suu net a fin e a mesura : http://www.dailymotion.com/cbmo/video/x3azox_ogm-le-droit-de-savoir-part1

tornar ensús

 

Occitània > Nucleari - manif anti ITER

2 de noveme de 2007

Clicatz entà d'agranir

tornar ensús

 

Euskal Herria > "Justícia" - sosten a Joseba Alvarez, pòrtavotz de Batasuna

2 de noveme de 2007

Clicatz entà d'agranirLes organisations signataires de l'Appel de Corti condamnent l'arrestation de Joseba Alvarez, porte-parole de Batasuna, parti de la gauche indépendantiste basque.

Depuis de nombreuses années, Joseba Alvarez mène un important travail avec tous les peuples en lutte pour leur souveraineté et pour la solidarité internationale.

10 ans après l'arrestation du bureau politique de Herri Batasuna pour avoir diffusé une proposition de paix émanant de l'organisation Euskadi Ta Askatasuna, 3 mois après l'incarcération d'Arnaldo Otegi, porte-parole de Batasuna, pour avoir participé à un hommage à un militant mort depuis plus de vingt ans, l'arrestation de Joseba Alvarez ainsi que d'une militante pro-amnistie, pour avoir tenu une banderole revendiquant lors d'une manifestation l'application de la loi pour les prisonniers politiques malades, est un pas de plus dans la logique de répression politique tel qu'elle est pratiquée par l'Etat Espagnol dans l'indifférence de ceux qui se prétendent les représentants de la communauté internationale et la conscience de la démocratie

- exigent la mise en place d'un processus politique de résolution du conflit, ce qui passe par la fin du harcèlement politico-judiciaire et de la répression permanente ainsi que le droit à l'expression politique du parti Batasuna, déclaré illégal arbitrairement par l'Etat Espagnol.

- se réservent au nom des droits des peuples et des droits humains la possibilité d'intervenir auprès du Parlement Européen et des instances internationales.'

L'arrestation, hier, de 23 responsables de Batasuna, dont les porte- paroles Joseba Permach et Jean-Claude Aguerre, confirme nos craintes de voir la répression comme unique option choisie par le gouvernement Zapatero.

- Corsica : Corsica Nazione Indipendente
- Alsace : EVU/UPA
- Polynésie :Tavini Huiratiraa
- Catalogne : ERC
- Pays Basque : Batasuna - Abertzaleen Batasuna
- Occitanie :Anaram Au Patac
- Guyane : MDES
- Martinique : PKLS,CNCP
- Bretagne : Emgann


tornar ensús

 

Breizh > "Justícia" - sosten aus inculpats bretons

2 de noveme de 2007

Clicatz entà d'agranirInformacions mei : http://44breizh.blogspot.com/
Peticion de sostien : http://www.lapetition.be/petition.php?petid=757

tornar ensús

 

Internacionau > Alça't 2007 - encontres joenessa mediterranèa

10 d'octobre de 2007

Clicatz entà d'agranir Clicatz entà d'agranir Alça'T 2007 - Compte rendut de la dimenjada - Au cors de la dimenjada deus 21, 22 e 23 de seteme, militantas e militants d’Anaram Au Patac que participèn a las arretrobadas de la joenessa deus País Catalans organizadas per la Cajei : l’Alça’t. Lo divés, la taula redona « lutas e movements de la Mediterranèa » qu’amassè un centenat de personas. Qu’estó lo parat tà las delegacions internacionaus kurdas, sardas, palestinianas, grècas, amazigas e occitanas de ns’explicar la situacion e la realitat politica e militanta de cade país peu torn de la Mediterranèa. Tà nosautes occitans, qu’estó ua ocasion de las bonas entà har conéisher a la joenessa catalana la realitat nosta, las nostas reïvindicacions e tanben de tornar botar en davant l’importància deu noste combat entà la lenga nosta ...seguida

tornar ensús

 

OGM > Moratòri suus OGM

20 de seteme de 2007

Lo Colectiu Bearn entà un Moratòri suus OGM qu'apita ua conferéncia e un concèrt (informacion en pèça junta)

Conferéncia Concert

 

tornar ensús

 

Occitània > sosten a la Calandreta de Bertren

20 de seteme de 2007

Era calandreta Eths Capdèts de Gasconha qu'a besonh un còp de man. Mercés d'ajudar aquera escòla e de hèr passar aqueth messatge aras vòstas coneishenças.

Aperet de Calandreta

 

tornar ensús

 

Estat francés > "Justícia" - sosten a Laurent Belet

20 de seteme de 2007

Suite à la manifestation devant la prison Lannemezan en soutien aux prisonniers d'Action Directe... le procès, pour refus de prélèvement ADN, de Laurent Belet est prévu à Tarbes Le 2 octobre 2007 - Compte rendu demande de report. Lorsque le 05.06.07, à 13h30, je me suis présenté au tribunal de Tarbes, accompagné d'un ami, pour obtenir le report de mon jugement, sur les marches du palais se trouvaient une quinzaine de policiers et gendarmes en uniforme et 4 autres en civils. Nous avons immédiatement avec mon ami, cherché du regard où se trouvait le dangereux criminel auquel était accordée une telle vigilance. Tellement il nous semblait impossible que tant de forces de police ait pu être mobilisées pour le modeste petit photographe que je suis, venu demander un simple report de date. A l'intérieur du Tribunal, c'est à un procureur furieux que je dois me confronter. Il s'oppose formellement au report de ce procès et me coupe sans cesse la parole. Là encore il y a une disproportion énorme entre le motif de ma présence et l'agressivité du procureur. Fort heureusement la présidente a pris la décision d'accepter le report, ce qui me semble un comportement beaucoup plus équilibré et sage. Avait-on quelque part espéré ou craint des esclandres. Dès mon départ, j'ai constaté le départ simultané des nombreux représentants de l'autorité publique présents à mon arrivée. J'en ai donc conclu que leur présence m'était destinée. J'ai oscillé entre le sentiment d'orgueil, flatté par tant d'attentions, et le sentiment du ridicule que peut représenter un tel déploiement au frais du contribuable. J'ai bien peur que pour le 02.10.07 prochain, lors de mon procès, nous ayons à profiter d'une sécurité exemplaire, avec quelques chars Leclerc, et si tout va bien 1 ou 2 hélicoptères...

J'ai reçu plus de 500 signatures par courrier et autant par mail, merci a toutes et tous, vous pouvez encore envoyer vos pétitions ou signer sur : http://nlpf.samizdat.net/spip.php?article207

Contre le fichage génétique, pour la sauvegarde de nos libertés. Rendez-vous le 2 octobre à 13h30 devant le tribunal correctionnel de Tarbes.
Laurent Belet.

tornar ensús

 

Euskal Herria > Autonomia d'Iparalde - comunicat de Batasuna

8 de seteme de 2007

Reïvindicacion de Batasuna tà l'autonomia d'Iparalde/Bascoat nòrd
telecargar Acrobat ReaderComunicat de Batasuna

tornar ensús 

 

OGM > Cotivadas en plen camp - comunicat de Greenpeace

8 de seteme de 2007

Clicatz entà d'agranirClicatz entà d'agranirGreenpeace a découvert un champ OGM illégal, porte plainte et réclame un moratoire immédiat sur les cultures en plein champ - 05 septembre 2007 Beserilh (Bézéril), Occitània - Le 05/09/07 - Depuis ce matin 9 h 30, une vingtaine de militants de Greenpeace marquent avec du colorant alimentaire rouge un champ de maïs transgénique illégal : ce champ ne figure pas sur le registre public du ministère de l'Agriculture, contrairement à la réglementation en vigueur. Officiellement, le canton de Samatan est vierge de toute parcelle OGM. A travers cette opération, Greenpeace fait la démonstration que les cultures de maïs OGM sont incontrôlables, tant en termes de contamination que de toxicité et maintenant de légalité. L'État doit imposer immédiatement un moratoire sur les cultures en plein champ. « Nous sommes venus dénoncer un délit et porter plainte auprès du procureur de la République d'Auch, déclare sur place Magali Ringoot, chargée de campagne OGM de Greenpeace. Nous demandons aux services de l'État de venir constater l'infraction, de mener l'enquête et de procéder à une récolte préventive immédiate. » pas ...seguida

tornar ensús

 

OGM > Cotivadas en plen camp - comunicat de AAP

12 de julhet de 2007

dddd

20 000 ectaras d’OGM en plen camp. Ua insulta a cadun(a) d’enter nosaute(a)s ! - L’Estat francés que sòrt enfin de publicar la lista de las susfàcias de milhòc bt Mon810 (de la firma Monsanto), sol milhòc geneticament modificat dens Exagòne.
Aquera lista qu’anoncia haut o baish 20 000 ectaras de cultura OGM en plen aire, de las quaus la màger part e’s localizan en Occitània. Que coneishem d’ara enlà lo nombre de parcelas dab la superficia per canton. Arren mei.
Impossible entà un paisan en agricultura biologica o convencionau, impossible entà un apicultor, impossible entau comun deus mortaus deus ciutadans de saber si i a OGM dens lo camp au ras o pas ...seguida

tornar ensús

 

Occitània > Cultura nosta - Estivada de Rodés 2007

12 de julhet de 2007

Clicatz entà d'agranir

L'Estivada que's debanarà deu 17 au 21 de julhet a Rodés.
Entresenhas e programa :
www.estivada-rodez.com

tornar ensús

 

OGM > Sostien au dalhaires - comunicat de Sans Gêne

10 de julhet de 2007

dddd
telecargar Acrobat ReaderAppel du collectif Sans Gêne

tornar ensús

 

Occitània > 2007 : AAP que's hesteja los 15 ans

10 de julhet de 2007

Clicatz entà d'agranir
Lo 1èr de mai

Clicatz entà d'agranir
La Tor, un lòc alternatiu
Clicatz entà d'agranir
La Hèsta de la musica

tornar ensús

 

OGM > còr deus camps

5 de julhet de 2007

dddd



La lista deus OGM semiats en 2007 qu'estó publicada, aciu lo ligam : http://www.ogm.gouv.fr/mise_marche/registre_cultures/registre_cultures.htm

tornar ensús

 

Occitània > 15 ans d'AAP - Hèsta de la musica a la Tor deu Borrèu

5 de julhet de 2007

Clicatz entà d'agranir
Article pareishut en La Setmana,

edicion n°618 deu 28/06 au 04/07/2007

tornar ensús

 

Brasil > Marche des Sans Terre vers le palais pésidentiel de Brasilia

2 de julhet de 2007

Sans tèrre
© Julien Terrié

Brésil : reportage photos au congrès des paysans Sans Terre - Le Mouvement des paysans Sans Terre brésilien (MST) tenait son cinquième congrès la semaine dernière à Brasilia. Plus qu'un simple mouvement paysan, il est devenu un acteur politique majeur au Brésil. Le MST a réussi à réunir 17.500 délégués de chaque état brésilien pour discuter et élaborer des réponses aux problèmes du peuple brésilien. Julien Terrié, membre des Amis des Sans Terre Toulouse, était invité et a bien sûr mis son appareil dans ses bagages... reportage.

Plus d'infos sur http://amisdessansterre.blogspot.com/

tornar ensús

 

Occitània > STC - "justícia"

2 de julhet de 2007

Alain MOSCONI et Felix DAGREGORIO tous deux mis en examens, sont convoqués chez le juge d'inscruction le 18 juillet 2007 à Marseille. Pour memoire, ils sont mis en examen pour détournement de navire, et séquestration de personnes. Ce qui doit les conduire devant une cour d'assise dans les prochaines semaines; ils encourent jusqu'à 30 ans de réclusion. Il est important de continuer à les soutenir, merci de faire signer la pétition autour de vous. Pour signer la pétition cliquez sur le lien : http://stc-marins.com/petition_page.htm

NB: pour signer la pétition il n'est pas nécessaire de spécifier une adresse email personnelle, vous pouvez faire signer plusieurs personnes sur votre ordinateur et votre adresse email. Exemple: contactez vos ami(e)s et demandez leur accord, vous authorisant à les rajouter sur la pétition.

tornar ensús

 

Action Directe > Comunicat

2 de julhet de 2007

Les mauvais arguments de l'État contre la semi-liberté de Nathalie Ménigon - Décision le 19 juillet - Nathalie Ménigon, militante d'Action Directe, est dans sa 21e année de détention. Elle a accompli sa peine de sûreté depuis plus de deux ans. Le 10 mai dernier, la cour spéciale présidée par le juge d'application des peines ayant compétence pour les dossiers dits "terroristes" (une juridiction d'exception, de nouveau) avait décidé que Nathalie Ménigon pouvait bénéficier d'un aménagement de peine, première étape vers sa libération. Elle devait quitter le centre de détention de Bapaume le 22 mai. Moins d'une heure après, le Parquet représentant l'État faisait appel de cette décision. Et Nathalie est restée emprisonnée à Bapaume ...suite

tornar ensús

 

Corsega/Euskal Herria > Comunicat de AAP/Batasuna/Emgann

2 de julhet de 2007

Dumé Pasqualaggi - Arnaldo Otegi - Le porte-parole du parti de la gauche indépendantiste basque BATASUNA, illégalisé dans l'Etat Espagnol depuis 2002, a été arrété vendredi 8 juin sur la base d'un jugement prononcé depuis plusieurs mois à une condamnation de 15 mois d'incarcération pour avoir participé à un hommage à un militant décédé, ce qui pour la justice espagnole relève de l'apologie du terrorisme ...suite

tornar ensús

 

Occitània > Vath d'Aspa - Comunicat de AAP

24 de junh de 2007

AAPTunèl deth Sompòrt e èish E7... gaujós aniversari ! - Quinze ans ara qu'èra proclamat « era Crida deth 26 de mai de 1992 ». Ua maquina de guèrra pro-tunèl deth Sompòrt e pro-èish E7 apitada per tot çò qui compta eth Biarn de monde responsables e respectables : era Crampa d'Agricultura, era Crampa de Comèrci e d'Industria, era Crampa deths Mestièrs, era FDSEA, eth CDJA, CFDT Biarn, CFTC, CGC-CGE, CGT-FO, FEN, Union Patronale, Centre des Jeunes Dirigeants. Qu'èran sostienguts peth Joan Lasala, mes tanben eth Andrèu Labarrèra (maire de Pau), Francés Vairon (president deth Conselh Generau deths Pirenèus Atlantics) Mikel Insauzpe (deputat), Joan Pèir Forgerit (Director Departamentau der Equipament deths PA), Gui Labruish (president dera Coop de Pau) e un sarròt de monde autes, eths tanben responsables e respectables ...seguida

tornar ensús

 

Euskal Herria > Comunicat de AAP

24 de junh de 2007

Arrestacion d’Arnaldo Otegi - Anaram Au Patac, movement der’esquèrra revolucionària occitana que denoncia er’arrestacion d’Arnaldo Otegi, pòrtavotz deth partit politic basco Batasuna, illegalizat hens er
estat espanhòu.
Embarrar Arnaldo Otegi, qu'ei embarrar ua deras personas qui ei en capacitat de miar luenh eth processús entà ua patz solida engatjat a Anoeta en 2004 e qu'ei justament eth qui arrèsta er'Estat espanhòu : ua error politica o ua provocacion de purmèra borra ...seguida

tornar ensús

 

Occitània > Occitània n'ei pas a véner !

24 de junh de 2007

La CNT09 appelle au rassemblement contre l'extension de la station de ski de Mijanès, organisé le 30 juin à 12h, conjointement par le Comité Somport des Hauts Plateaux et le CEA, à la station de Mijanès dans le canton de Quérigut.

telecargar Acrobat ReaderHalte au massacre

tornar ensús

 

Occitània > Susmaurtas de 1907 - huelheton radiofonic

13 de junh de 2007

Ràdio País

Qu'ac sabetz augan que marca lo centenari de las susmautas de 1907. Qu'ei arribat lo temps de ns'interessar a d'aquesta partida de la nosta istòria collectiva.
Vous le savez cette année marque le centenaire des révoltes de 1907. Le temps de se pencher sur cette partie de notre histoire collective est arrivé.

Ràdio País vous propose de suivre Ràdio 1907 sur ses ondes et sur internet

Fuelheton concebut per l'IEO-Aude, enregistrat e montat cò de Ràdio-Lenga d'Òc-Narbona
Idèia-redaccion : Alan Roch
Amb las voses de :
Alan Roch (narrator)
Ricard Català (Marcelin Albèrt e autres)
Brunò Peiràs (Ernèst Ferrol)
Jaume Vidal (Jaurés e autres)
Gèli Arbocet (Frederic Mistral)
Mirelha Braç (Cristina Òc-ranquet, autres)
Sosten : Direccion Departamentala Joinessa e Espòrts d'Aude

que siin mercejat per la lor iniciativa e peu lo lor tribalh !
qu'ils soient tous remerciés pour leur initiative et leur travail !
A partir du lundi 11 juin la diffusion de Ràdio 1907 en deux versions : occitana e française

en occitan deu diluns tau divés : 9h30 - 12h30 - 23h30
en français du lundi au vendredi : 14h00 - 19h00 (sauf le mardi)

 

tornar ensús

 

Internacionau > Somiu deu G8 de Heiligendamm

13 de junh de 2007

dddd

Un dossièr sancèr deu darrèr somiu deu G8 : http://de.indymedia.org/fr/

 

tornar ensús

 

Occitània> lenga nosta - comunicat deu CFPOC

18 de mai de 2007

Que trobaratz en pèça junta quauquas informacions a perpaus deu "Diplòma d'Escapolaire" qui lo CFPÒC avia augan. Qu'existeish desempuish quauquas annadas a Besièrs e que fonciona de plan!

Lo prètzhèit d'aqueth "Diplòma" qu'ei de guarantir un nivèu elementari (A2) en occitan tà valorizar un saber.
Que's vira de cap aus adultes com taus mainats.

Se avetz questions o hrèita d'informacions mei, be sabetz que'ns podetz contactar!
---------------------------------------
CFPÒC
10 avienguda Kennedy
64300 Ortès
Tel : 05 59 67 20 75
Fax : 05 59 69 26 64
cfp-occitan@libertysurf.fr
http://www.cfpoc.com

telecargar Acrobat ReaderLo huelh

telecargar Acrobat ReaderLos explics

tornar ensús

 

Catalunya > OGM - comunicat de Slow Food Biarn

18 de mai de 2007

dddd

La répression des anti- OGM n'a pas de frontières.
En Catalogne , près de Lérida un membre de Slow Food a déjà été condamné à 4 mois de prison et son procès revient en appel le 11 juin. Nous lançons une pétition internationale de soutien à Josep Pamies, horticulteur.
Notre association en Espagne est en train de se mobiliser pour affirmer son soutien à Josep Pàmies, responsable du Convivium de Balaguer et activiste du mouvement anti-ogm du pays.
Il a été condamné à 4 ans de prison et 50000€ d'amende pour une manifestation anti-ogm à la mairie de Lleida.
Je vous invite à faire circuler ce message et à soutenir cette campagne à faveur de notre cher ami Josep.
Suivant ce lien, vous trouverez le manifeste de la campagne :
www.assembleapagesa.cat (voir ci-dessous) ...suite

 

tornar ensús

 

Euskal Herria > encontres desbats

18 de mai de 2007

Los 25 e 26 de mai a Baiona : encontres-desbats

telecargar Acrobat ReaderLo programa

telecargar Acrobat ReaderLo programa (seguida)

tornar ensús

 

Occitània > 1èr de mai - comunicat de AAP

1èr de mai de 2007

telecargar Acrobat ReaderComunicat de AAP (oc)

telecargar Acrobat ReaderComunicat de AAP (fr)

tornar ensús

 

Internacionau > Guadalope - comunicat de UGTC

1èr de mai de 2007

telecargar Acrobat ReaderComunicat de UGTG

tornar ensús

 

Estat francés > Action Directe - comunicat de Samizdat

25 d'abriu de 2007

Collectif pour la libération de Georges Ibrahim Abdallah - Georges Ibrahim Abdallah hospitalisé depuis 3 semaines dans des conditions dignes des quartiers d'isolement.
Georges Ibrahim Abdallah, prisonnier politique emprisonné en France depuis 1984, a été hospitalisé d'urgence le 3 avril 2007 pour des problèmes pulmonaires. Il est depuis détenu/hospitalisé à l'unité hospitalière sécurisée interrégionale (USHI) de Toulouse.
L'état de santé de Georges Ibrahim Abdallah a nécessité plusieurs drainages et une opération avec anesthésie totale. Selon l'administration pénitentiaire, ses jours ne semblent pas en danger. Cependant les médecins multiplient les examens.
Et le personnel pénitentiaire multiplie le harcèlement ...suite

 

tornar ensús

 

Internacionau > Hami en lo Monde - libes e documentari

25 d'abriu de 2007

Clicatz entà d'agranir

We feed the world - Entretien avec Jean Ziegler autour du film "We feed the world" ("Le marché de la faim"), d'Erwin Wagenhofer.
"Etant donné l'état actuel de l'agriculture dans le monde, on sait qu'elle pourrait nourrir 12 milliards d'individus sans difficulté. Pour le dire autrement: tout enfant qui meurt actuellement de faim est, en réalité, assassiné." Jean Ziegler
Rapporteur spécial de la Commission des Droits de l'Homme de l'ONU pour le droit à l'alimentation, Jean Ziegler fait figure d'ovni au sein de cette très respectable institution.
Depuis trente ans, cet éternel révolté ne cesse de dénoncer l'injustice du système libéral et le cynisme des maîtres du capital qui font crever de faim une partie du monde pour nourrir l'autre.
A travers ses nombreux ouvrages, cet intellectuel hors norme s'est archané à démontrer que les méfaits du système capitaliste mondialisé ne sont pas les conséquences inéluctables de la 'main invisible' qui guide les aléas du marché, mais bien l'oeuvre du cynisme de ces "nouveaux féodaux"...
liens

le site du film
le site du collectif

Clicatz entà d'agranir

Jean Ziegler
L'Empire de la Honte
éditeur : Fayard
parution : 2005

Clicatz entà d'agranir
Erwin Wagenhofer et Max Annas
Le Marché de la Faim
éditeur : Actes Sud
parution : 2007
Clicatz entà d'agranir

Erwin Wagenhofer
Le Marché de la Faim/ We Feed the World

Au cinéma à partir du 25 Avril
Documentaire

tornar ensús

 

Internacionau > Appel de Corti - comunicat de AAP

18 d'abriu de 2007

Declaracion : http://declarationcorti.unblog.fr/

...e tostemps lo Dossièr sancèr

tornar ensús

 

Occitània > manif de Besièrs - comunicat de AAP

18 d'abriu de 2007

Manifestacion de Besièrs deu 17 de març de 2007 - Aqueth 17 de març de 2007, mei de 20 000 personas que s’amassèn a Besièrs entà sostiéner la lenga occitana, entà reivindicar l’estacament a la cultura, la lenga, lo país. Sia mei deu doble de manifestants au par de l’aplec de Carcassona en 2005.
Occitans vienguts deus tres estats qui’ns dominan (italian, francés e espanhòu), qu’èran presents au parat d’aqueth rassemblament, hèra dinamic, hestiu, inter-generacionau e vertaderament popular.
Ua demonstracion de la hòrça collectiva cara a la dominacion !

Entà Anaram au Patac aquera escaduda shens precedent que constitueish entau movement occitan ua etapa suplementària e istorica tà çò qui ei de la defensa deus drets deus occitans e de las occitanas.
La reivindicacion culturau que toquè a Besièrs un nivèu qualitatiu e quantitatiu important tà l’aviéner deu movement.
« Sèm fòrça » ce-disèvan los manifestant-a-s. E ne podem pas denegar uei lo dia que lo movement occitan ei a vàder ua hòrça sociau ...seguida

tornar ensús

 

Occitània > "justicia" - solidaritat anifascista

7 d'abriu de 2007

Soutien aux Antifascistes Toulousains Incarcérés - Le comité de soutien a maintenant un blog http://soutienantifascistetoulousain.hautetfort.com et une adresse : solidarite.antifasciste@laposte.net
Toutes les infos seront postées sur ce site. Tous les comptes rendus d'AG et l'avancement du soutien.

Comunicat de la CNT de Tolosa : Suite à la manifestation 25 mars 2007 contre le meeting du Front national, plusieurs arrestations ont eu lieu. Sept personnes, dont une de la CNT, ont été incarcérées à la maison d’arrêt de Seysse et passaient en jugement aujourd’hui mercredi 28 mars. A l’issue de la comparution immédiate, les peines sont les suivantes :
- 6 personnes ont été condamnées à des peines de prison ferme allant de 3 à 9 mois ;
- 3 personnes ont été condamnées à des peines de prison avec sursis allant de 3 à 4 mois.

La sévérité des peines traduit bien le climat ultrasécuritaire que nous dénonçons depuis longtemps déjà. La justice est toujours du côté des puissants, la preuve en a été faite à nouveau.
Une cinquantaine de personnes étaient présentes devant le tribunal pour les soutenir. L’Union locale de la CNT Toulouse appelle dès maintenant à la création d’un comité de soutien. Des fonds seront nécessaires pour payer les avocats et pour la vie quotidienne des personnes incarcérées.
Vous pouvez d’ores et déjà nous envoyer des chèques à l’ordre de la CNT 31, mention Comité de solidarité antifasciste.

Union locale CNT Toulouse

tornar ensús

 

Occitània > Per Noste - hestenau de cinèma amator a Ortès

4 d'abriu de 2007

HESTENAU DE CINÈMA AMATOR A ORTÈS
Qu’avetz enveja de har un filme suu tèma de
VÍVER EN PAÍS D’ÒC UEI ?
Qu’avetz ua idea ou un semblant de començar d’idea, chic o briga de materiau ?
Que v’ajudaram a l’escritura, realizacion, montatge.
Contactatz-nse au 05 59 77 19 09 o karinebordenave@aol.com e ça-vietz a la purmèra amassada d’informacion lo 28 d’abriu 2007 a 10h30 a Per noste, maison Crestiaa, 7 avienguda Francis Jammes, Ortès
Los filmes realizats que seràn difusats pendent lo hestenau en preséncia de professionaus.

FESTIVAL DE CINÉMA AMATEUR À ORTHEZ
Vous avez envie de faire un film sur le thème
VIVRE EN PAYS D’OC AUJOURD’HUI
Vous avez une idée ou un semblant de début d’idée, peu ou pas de matériel ?
Nous vous aiderons à l’écriture, réalisation, montage.
Contactez-nous au 05 59 77 19 09 ou karinebordenave@aol.com et venez à une première réunion d’information le 28 avril 2007 à 10h30 à Per noste, maison Crestiaa, 7 avenue Francis Jammes, Orthez
Les films réalisés seront diffusés lors du festival en présence de professionnel.

 

 

tornar ensús

 

Occitània > Hartèra ! - aperitiu garbura

3 d'abriu de 2007

Clicatz entà d'agranir Lo 4 d'abiru, Hartèra ! qu'organiza un aperitiu-garbura a la fac de letras de Pau : ça-vietz numerós entà desbàter e passar un moment conviviau !

 

 

 

tornar ensús

 

Estat francés > "justícia" - fichatge ADN

2 d'abriu de 2007

Voici le texte de Laurent interpelé par les flics après la manif de Lannemezan alors que seul sur sa moto, il regagnait Toulouse. Accusé d'avoir, en réunion, remplacé le drapeau à la dernière mode pour les présidentiables , par un drapeau rouge et noir. Il fut gardé à vue 24 h, refusa le test ADN et doit comparaitre devant le tribunal de Tarbes le 5 juin à 13h30. Il faudra venir nombreux le soutenir.
Son texte joint est à diffuser le plus largement possible.

telecargar Acrobat ReaderChacun a le droit au respect de son corps

 

tornar ensús

 

Occitània > manif de Besièrs - vidèo AAP/Hartèra ! /Appel de Corti

30 de març de 2007

Ua vidèo d'espiar - Lo seguici amassant Anaram Au Patac, Hartèra !, Batasuna e Emgann

tornar ensús

 

Estat francés > discriminacion

30 de març de 2007

Ahar Nadia Mokaddem contra Radio France e l'ESJ (escòla superiora deu jornalisme) - Contra la censura politica, tà la libertat d'expression, signatz la peticion de sostien a Nadia Mokaddem! : http://membres.lycos.fr/comcdm/

tornar ensús

 

Literatura > edicions Gatuzain - nautat d'abriu

30 de març de 2007

ddddSois forte, Lucia - Roman. Auteur : Marie José Basurco. Préface de Gilles Perrault 400 pages, 20 euros. ISBN 2-913842-44-5

L’ouvrage
C'est l'histoire d'un double amour. Amour de Lucia pour un homme, le beau Mikel, qui l'adore ; amour pour le peuple basque auquel tous deux appartiennent et dont le sombre destin va marquer l'union des amants du sceau de la tragédie. Roman politique ? Assurèment. Mais ce serait mutiler l’ouvrage de Marie José Basurco que de le réduire à cette dimension. Son fil rouge, c’est la quête obstinée du bonheur qui ne cesse d’animer Lucia.
Deux enfants naissent en 1934 et 1935. Tout va bien. Mais la révolte des Asturies, cruellement réprimée par Franco, frappe les trois coups d’un drame qui n’aura plus de fin. Lucia - et c’est là sa grandeur - n’abdique pas devant l’événement. Son goût des choses de la vie résiste à la lente et irrésistible montée des forces de mort.
L’Exilée avait révélé le grand et singulier talent de Marie José Basurco. Alors que le roman français sombre dans les eaux tiédasses du nombrilisme, elle lance ses personnages sur la houle océanique de l’Histoire. Elle sait tricoter ensemble l’intime et le public, la recherche têtue du bonheur et le fracas de l’événement saccageur de la vie. Gilles Perrault

L'auteur
Marie José Basurco est née en 1947 à St jean de Luz. Elle est l'auteur de L'Exilée (1997), roman qui a connu un réel succés, et de nouvelles publiées en deux recueils Nouvelles d'ici (1987) et Retour d'exil (1997) pour lesquelles elle a reçu : le premier Prix du Centre Culturel du Pays basque (1986), le premier Prix de la Ville de Bayonne (1987), le premier Prix Edition L'Oeil Sauvage (1994), et la Plume d'Argent des Nouveaux Cahiers de l'Adour (1994). Elle nous offre aujourd'hui son deuxième roman, qui a pour trame l'histoire dramatique du peuple basque, dont elle est issue ...tos los libes

tornar ensús

 

Occitània > OGM - procès de Vilafranca de Lauragués

18 de març de 2007

dddd

Rappel des faits - Dans l'après midi du dimanche 30 juillet, plus de 250 faucheurs ont neutralisé une parcelle de maïs commercial dans la commune d'Ox-Saint Hilaire. 41 d'entre eux seront au tribunal le 27 et 28. Dans la nuit du 30 au 31, une parcelle d'essai (conduit par pioneer) a été neutralisée. 5 faucheurs ont été mis en garde à vue. Après 40h (particulièrement éprouvantes et pas très sympatiques les conditions de GAV)et un passage au TGI de Toulouse, ils sont invités eux aussi à Villefranche de Lauragais ...suite

 

tornar ensús

 

Occitània > AAP - pareishuda de HAR/FAR n°38

18 de març de 2007

Har Far n°38 - Prima de 2007

Au Somari

Edito : qu'èm un pòble
Aperet de Còrti e eleccions : "pas de consigne de vote au premier tour et abstention pour le deuxième !"
Aperet de Còrti : participacion d'AAP au meeting d'Emgann a Roazhon
Politica : L'esquèrra anti-liberau, tentativa d'aplec
Dossièr Occitan Lenga Oficiau : argumentari d'AAP
OGM : ne'n volem pas nat !
Hartèra : lo movement de la joenessa d'Occitània
Sociau : "travailler plus...et le dimanche aussi !
Solidaritat : libertat taus militants d'Action Directe
A noste : Victoire de Patanares, défaite de la SITA SUD
Pays Basque : pour le dialogue et la négociation
Cultura nosta : Sonets, ua clau tà l'òbra de Manciet per Manufactures Verbales

 

 

tornar ensús

 

Occitània > OGM - AAP qu'edita un pegasolet

18 de març de 2007

Har Far n°38 - Prima de 2007Dens l'encastre de la soa luta permanenta contra los OGM, AAP qu'edita un navèth pegasolet. De comandar a AAP Bearn (0,50 € l'unitat, chèc a l'òrdi de "ISO")

tornar ensús

 

Estat francés > eleccions presidenciaus

18 de març de 2007

Clicatz entà d'agranirImaginatz la França d'après ...dab Sarkozy !

Communiqué de la Société des Journalistes de France 3 : Nicolas Sarkozy se verrait-il déjà à l'Elysée ? Trépigne-t-il déjà en s'imaginant bientôt disposer des pleins pouvoirs ? Sans doute grisé par les sondages qui le placent en tête du premier tour, le candidat UMP s'est récemment laissé aller à une petite crise d'autorité dans les locaux de France 3. Une sorte de caprice régalien que l'on croyait appartenir à d'autres temps, ceux de la vénérable ORTF. M. Sarkozy a en effet menacé de « virer » notre direction ...suite

tornar ensús

 

Euskal Herria > violéncias policièras

5 de març de 2007

Dissabte 24 de heurèr, Etxerat qu'apere a ua manifestacion a Bilbo (Euskal Herria). Aquera manif qu'estó reprimida sus òrdi du PNV. Anaram Au Patac qu'aporta la soa solidaritat a Etxerat e au respect deus drets deu pòple basco a la dignitat e a l'autodeterminacion.

Repression policièra (pps)

tornar ensús

 

Occitània > OGM - manifestacion a Montuèg

1èr de març de 2007

dddd18 de heurèr de 2007 : OGM ? Ne'n volem pas nat ! - (Comunicat AFP) Les militants et sympathisants du collectif des Faucheurs volontaires qui avaient manifesté dimanche à Montech, près de Montauban, devant les silos d'une coopérative qui abrite, selon eux, du maïs OGM, ont mis fin à leur action vers 18H30, ont-ils indiqué à l'AFP. Les manifestants, au nombre d'environ 200 au début de l'action vers 15H00, ont décidé de quitter le site et de se rendre en cortège dans le centre de Montech distant d'environ 2 km. Ils ont passé près de trois heures devant des silos du groupe coopératif Occitan, gardés par plusieurs dizaines de gendarmes, pour dénoncer le fait que selon eux, 4000 tonnes de maïs OGM y était stockées ...suite

Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir

 

tornar ensús

 

Action Directe > "justícia" - solidaritat dab lo presoèr-as politic-as

27 de heurèr de 2007

Quauquas fòtos de la mobilizacion deu deu 24 de heurèr a Lanamesa, en solidaritat dab los presoèrs d'Action Directe.

Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir
Clicatz entà d'agranir

tornar ensús

 

Occitània > musica - lo darrèr disc deus Golamas'k

27 de heurèr de 2007

Clicatz entà d'agranir GOULAMAS'K - Fai Petar - Lo famós grop ska de la garriga biterenca que's vien de sortir lo darrèr disc. Tiratz-ve la cravata, sautatz dens los pantalons corts, la còla deu bartàs que'vs va har bolegar un còp mei ! D'arretrobar e de crompar suu lor site : http://www.goulamas-k.com/

tornar ensús

 

Estat francés > lengas minorizadas - peticion

27 de heurèr de 2007

Pétition à l’appel, de l’Association des Rencontres des Langues et Cultures Régionales ou Minoritaires, d’EBLUL-France (Bureau européen des langues moins répandues).
Nous demandons que la République française se conforme au droit international et
- modifie sa Constitution pour reconnaître sa propre diversité,
- ratifie la Charte européenne des langues régionales ou minoritaires et les conventions garantissant les droits des citoyens à la protection de leur identité culturelle et linguistique dans le respect des droits de l’homme,
- donne aux régions et collectivités concernées les compétences et les moyens de prendre en charge l’avenir des langues et cultures de leurs territoires, constitutives de leur identité propre.

Pour signer : http://www.desdroitspournoslangues.org/index.html#signer

tornar ensús

 

Occitània > OGM - comunicat de AAP

17 de heurèr de 2007

Ne volem pas nat OGM !! - Anaram Au Patac que s’opausa tornar e mei que mei au projècte d’implantacion de milierats d’ectaras d’Ogm en Gasconha e Lengadòc per la societat Euralis. S’engatjar tostemps mei dens aqueth tipe de cultura OGM qu’ei entà AAP sancèrament criminau. Euralis qu’argueish que ne i a pas nada pròba seriosa de nocivitat deus OGM. Mes la pression deus Estats e de las firmas tau com Monsanto ne permeten pas d’obtiéner las condicions necessàrias entà aver un desbat seren suu dangèr e la nocivitat deus OGM. ARRÉS ne pòt uei lo dia guarantir l’aviéner tà l’environament e la santat umana. Pas nada companhia d’assegurança n’accepta de préner lo risc de cobrir los OGM. Ua instància com lo comitat de scientifics cargats de balhar un avis au ministèri de l’environament francés que reconeish eth quite publicament que n’a pas nada idea de las consequéncias tà 10 o 20 ans ...seguida

tornar ensús

 

Action Directe > "justícia" - solidaritat dab lo presoèr-as politic-as

16 de heurèr de 2007

Clicatz entà d'agranir

Dissabte lo 24 de heurèr a Lanamesa, dia de solidaritat dab los presoèrs d'Action Directe

LIBERATZ LOS PRESOÈRS D'ACTION DIRECTE ! (comunicat de AAP)

LA SOLIDARITÉ EST UNE ARME

Depuis nos condamnations par les tribunaux d'exception français, l'état nous maintient dans des établissements de sécurité. 23 années pour Georges Ibrahim Abdallah et 20 ans pour Jean-Marc Rouillan. Et au cours de ces années, nous avons connu les quartiers d'isolement total comme la fausse normalisation des régimes de haute sécurité. Notre expérience politique dans les prisons nous amène à une conclusion : cette détention criminelle n'a qu'un seul but, individualiser le militant révolutionnaire, l'amener à renier son passé combattant ou le détruire physiquement et psychologiquement ...suite

tornar ensús

 

Palestina > Solidaritat - campanha d'aficatge

16 de heurèr de 2007

Clicatz entà d'agranir

Campanha d'aficas de AAP en solidaritat dab lo pòble palestinian

tornar ensús

 

Euskal Herria > "justícia" - presoèrs politics

14 de genèr de 2007

Clicatz entà d'agranir

Blog entà las novèlas de Sebastian : http://libertepoursebas.blogspot.com/

Liberatz Sebastian Bedoret ! Libertat tà Sebastian ! - Anaram Au Patac que denoncia l'arrestacion deu jornalista, ciutadan francés, Sebastian Bedoret, lo 6 de genèr passat a Donostia/San Sebastián, au Bascoat sud. Sebastian Bedoret qu’ei l’animator de l'emission de Txalaparta Irratia en Radio Pays a París. Tot dimars que presenta l'actualitat d’Euskal Herri e que da la possibilitat a las familhas de har passar messatges aus presoèrs politics.

Dissabte lo 13 de genèr, qu’èra previst a Anoeta a Donostia un aplec tà l’aministia deus presoèrs politics bascos. Aquera acampada qu’estó interdita peu poder espanhòu e que vadó ua manifestacion ...seguida

tornar ensús

 

Breizh > premsa

14 de genèr de 2006

Sortida de la revista bretona Le Huchoer : http://www.huch.lautre.net/lehuchoer.htm

tornar ensús

 

 

 

Barrar