"Anem ! per la lenga occitana, òc !" - appel en faveur de l'occitan
COMITAT DE SOSTEN - COMITE DE SOUTIEN – COMITATU DI SUSTEGNU- UNTERSTÜTZUNGSKOMITTEE - COMITÉ DE APOYO - COMITÉ DE SOLIDARITAT - COMITATO DI APPOGGIO - TADDUKLI D TEGMATT AKED TUTLAYT TUKSITANIWT - SUPPORT COMMITEE - KOMITE SKOAZELL - COMITÉ DE APOIO - SOSTENGU BATZORDEA - ENNERSTËTZUNGSBRÉIF- STEUNCOMITE

A TOTIS LOS QUE FAGUÈRON LA CAPITADA DE LA MANIFESTACION DE BESIÈRS:
MERCÉS !

A TOUS CEUX QUI ONT FAIT LE SUCCES DE LA MANIFESTATION DE BÉZIERS:
MERCI !

Dab 20 000 personas per las carrèras de Besièrs lo 17 de març, lo resultat de la manifestacion per l'occitan que va au delà de las esperanças.

Lo passa-carrèra que mostrèc ua beròia diversitat dab manifestaires vienguts de totas las regions d'Òc e dab hòrt de joens.

Tots los medias francés(1) que n'an balhat reclams positius e qu'avèm avut ua informacion de qualitat. Lo ton qu'a cambiat.

Los elegits qu'èran nombrós a Besièrs e qu'an pres engatjaments. N'i avèva de totas las regions e de totas las colors politicas. Aqueths engatjaments, a cadun de velhar que sian tienguts. E cadun que's pòt adreçar tanben aus que n'an pas signat enqüèra.

20 000 personas qui 's mobilizan per la lenga, qu'ei ua legitimitat navèra . Tots los que vòlen ua presa en compte vertadèra de l'occitan, e au delà, de las lengas en França, deven contunhar de díser mei largament enqüèra que s'ageish d'ua question d'importància, entà tota la societat.

Dens las setmanas qui vienen, lo collectiu unitari « Anem òc ! » que harà perpausicions entà que la paraula de Besièrs pòrte fruta e entà que pòsca créisher enqüèra.

Uèi, que mercejam tots los qui an ajudat per son sostien, per sos dons, per son estrambòrd, o tot simplament per la soa preséncia a la capitada de la mobilizacion.
Que'vs invitam tanben a demorar actius : assegurar l'aviéner de la lenga que demanda d'anar cuélher lo sostien de tots.

Lo collectiu « Anem Òc! » (IEO, Felibrige, FELCO, Calandreta, Òc-Bi, Conselh de la Joventut)

 

20 000 personnes dans les rues de Béziers le 17 mars, le résultat de la manifestation pour l'occitan va au delà des espérances.

Le défilé a donné à voir une grande diversité, avec des manifestants venus de toutes les régions d'Oc et une proportion importante de jeunes.

Tous les médias français (1) en ont donné des échos positifs avec une information de qualité. Le ton a changé.

Les élus étaient nombreux à Béziers , ils ont pris des engagements. Il y en avait de toutes les régions et de toutes les couleurs politiques. Chacun d'entre nous pourra veiller à ce que ces engagements soient tenus.Chacun peut s'adresser également à ceux qui n'ont pas encore signé..

20 000 personnes qui se mobilisent pour la langue, c'est une légitimité nouvelle . Tous ceux qui veulent une véritable prise en compte de l'occitan, et au delà, des autres langues en France, doivent continuer à faire savoir, plus largement encore, qu'il s'agit d'une question d'importance, pour l'ensemble de la société.

Dans les semaines à venir , le collectif unitaire « Anem òc ! » fera des propositions pour que la parole de Béziers porte ses fruits et pour qu'elle se répande davantage encore..

Aujourd'hui, nous remercions tous ceux qui ont contribué par leur soutien, par leurs dons, par leur dynamisme, ou tout simplement par leur présence au succés de la mobilisation de Béziers.
Nous vous invitons également à rester actifs : assurer un avenir à notre langue demande de recueillir le soutien de tous.

Lo collectiu « Anem Òc! » (IEO, Felibrige, FELCO, Calandreta, Òc-Bi, Conselh de la Joventut)

 

(1) revista de premsa / revue de presse : http://creo-mp.chez-alice.fr/manifbesiers/indexbesi.htm

"ANEM ÒC !" 14 , avenguda Estienne d'Orves BP 60011 -34501 Besièrs Cedex
06 86 00 66 39 / 04 67 31 18 91 - www.manifestarperloccitan.com

Barrar