ANARAM AU PATAC, QU'ES AQUÒ ?

Anaram Au Patac qu’ei un movement de l’esquèrra revolucionària occitana. Lo noste anar dab l’identitat nosta, la tèrra nosta, qu’ei basada sus la volentat de bastir l’Occitània dab totas e tots l@s qui i víven, d’on que sian. E aquò dens ua logica de justícia sociau, de solidaritat, de paratge de las riquessas, d’internationalisme, mes tanben dens lo ben-estar de la lenga e de la cultura nostas. Ne credem pas dens la superioritat de la nosta identitat sus la de qui que sia, mes ne credem pas tanpòc qu’agim d’escóner-la o de deishar-la crebar.

AAP qu’ei a la crotzada enter Occitània e Revolucion sociau. Qu’arrefusam l’idea d’ua França Ua e indivisibla, centralizatritz, com un modèle politic definitiu, de la medisha faiçon qu’arrefusam l’idea que lo capitalisme sia l’unic modèle economic qui sia possible. D’autes vias d’organizà’s tant politics qu’economics que son possibles e necessaris.

Un element essenciau de las lors apitadas qu’ei de botar en plaça estructuras de lutas e de perpausicions popularas hòrtas. AAP qu’ei sus aqueste camin : en miar accions reivendicativas de cap a las agressions fascistas, capitalistas, imperialistas mes tanben en participar a la mesa en plaça d’alternativas.

AAP que’s caracteriza per un arrefús d’alinhament ideologic a ua pensada unica qui sia marxista, comunista, ecologista o libertària. AAP qu’ei un equilibri revolucionari e occitanista enter l@s militant-as.

 

Anaram Au Patac est un mouvement de la gauche révolutionnaire occitane. Notre rapport à notre identité, à notre terre, est basé sur une volonté de construire l’Occitània avec tous ceux et toutes celles qui y vivent, d’où qu’ils viennent. Et ce dans une logique de justice sociale, de solidarité, de partages des richesses, d’internationalisme, mais aussi dans l’épanouissement de notre langue et de notre culture. Nous ne croyons pas à la supériorité de notre identité sur celle de quiconque, mais nous ne croyons pas non plus que nous ayons à la cacher ou à la laisser disparaître.

AAP se situe au carrefour entre Occitània et Révolution sociale. Nous refusons l’idée d’une France Une et Indivisible, centralisatrice, comme un modèle politique définitif, tout comme nous refusons l’idée que le capitalisme est l’unique modèle économique possible. D’autres modes d’organisations, tant politiques qu’économiques sont possibles et nécessaires.

Un élément essentiel de leurs élaborations est la mise en place de structures de luttes et de propositions populaires fortes. AAP se place sur ce chemin : en menant des actions revendicatives face aux agressions fascistes, capitalistes, impérialistes mais aussi en alimentant la mise en place d’alternatives.

AAP se caractérise par un refus d’alignement idéologique à une pensée unique qu’elle soit marxiste, communiste, écologiste ou libertaire. AAP est un équilibre révolutionnaire et occitaniste entre les militant-es

Barrar